Gaat David Cameron de Amsterdam 2013 campagne een andere lading geven?

(van beursvanberlage.nl)

Amsterdam 2013. Je ziet het overal hangen. Van tramhokjes tot aan het oude Shellgebouw. Briljante marketing om dit jaar zoveel mogelijk toeristen te trekken. Met als insteek 400 jaar grachten en allerlei culturele instellingen die weer open gaan. De Britse premier kan morgen echter behoorlijk wat roet in het eten gooien. Hij heeft voor onze stad gekozen om het een en ander over Europa te verkondigen.

Amsterdam 2013. Binnen 24 uur kan het een hele andere lading gaan krijgen. Stad en jaar waarin Groot Brittannië aankondigt uit de EU te stappen? Dat lijkt me behoorlijk sterk, toch zou de bondgenoot van Rutte best iets kunnen gaan zeggen waardoor die rode posters een behoorlijk andere lading krijgen.

Als Europeaan houd ik mijn hart vast. Als Amsterdammer kan het uiteraard alleen maar nog betere marketing opleveren. Ramptoeristen zijn immers ook toeristen.

Lees ook:Tv-topkok Gordon Ramsay start Amsterdams restaurant
Lees ook:‘Fietsles’ voor toeristen
Lees ook:We staan in The New York Times dus we bestaan
Lees ook:Veel meer buitenlandse toeristen dan bij een ‘normale’ Koninginnedag
Lees ook:Samsom wordt in Amsterdam misschien wel populairder dan Cohen

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>