Ajax is weer ouderwets zichzelf tegen Dinamo Zagreb

Stoeltje 63: Marketingstrategie
(mijn wedstrijdcolumn voor ajaxlife.nl)

Het moderne voetbal staat ook mij soms tegen. Ik kan lichtelijk chagrijnig worden van die Europese velden met al diezelfde voorgekookte reclameborden met zogenaamde A-merken. Toch had ik er aan het eind van de avond helemaal geen last meer van. Integendeel. In deze ambiance had het ijzersterke A-merk Ajax zichzelf even flink afgestoft. Door ouderwets goed te voetballen. Lees verder op ajaxlife.nl

 

Lees ook:Ajax zet alles met dit kampioenschap in een ander licht
Lees ook:Na Ajax – City weet ik het zeker: De Boer heeft meer controle dan we denken
Lees ook:De klassieker thuis: Roadrunner tegen de Coyote
Lees ook:Ajax-AZ een positieve draai geven, het kan
Lees ook:Ajax speelt slecht tegen AZ. Who cares? We zijn weer begonnen!

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>